משרד חקירות

משרד חקירות כמו געש חקירות הוא המקום שתצטרכו אם ברצונכם להעביר אדם כלשהו חקירה למיצוי מידע מסוים או, אם תרצו לקבל מידע בתשלום על מקרה כמו בגידה, הונאה, גניבה או כל בעיה המצריכה את התערבותו של משרד חקירות.

משרד חקירות 

רוב בני האדם לא עושים שימוש במשרדי חקירות ביומיום אבל יש מי שכן, ויש לכך יתרונות רבים בהליך המשפטי. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם באים למשפט על הבינגו הרצוי, משרד חקירות יוכל לעזור בדיוק בשלבים אלה.

מהו חוקר פרטי? 

חוקר פרטי, הוא אדם שעבר הכשרה באומנות החקירה, וברוב המדינות, הוא מורשה לבצע חקירות בשמו של מישהו אחר תמורת תשלום. חוקרים פרטיים, אוספים מידע מטעם אדם אחר, או עבור עסקים או משרד עורכי דין אחר ולרוב, יש להם הסכם ריטיינר חתום, חוזה או כתב סמכות אחר מהלקוח המאשר את פנייתו.

מה ההבדל בין חוקר פרטי לאוכף חוק? 

דרך אחת לענות על השאלה "מהו חוקר פרטי?", היא לציין מה הוא אינו חוקר פרטי. חוקר פרטי אינו קצין אכיפת חוק. קצין אכיפת חוק נשכר על ידי סוכנות ממשלתית כדי לחקור עניינים פליליים בניגוד לעניינים אזרחיים.

חקירות משטרה מנוהלות על ידי קציני אכיפת חוק ונעשות במסגרת המגבלות של החוק. החקירה נערכת כדי לקבוע אם בוצע פשע, כדי לקבוע מי ביצע את הפשע ולאסוף מספיק ראיות כדי להציג בפני תובע למשפט.

למה צריך את זה? 

חוקר פרטי הוא אזרח ממוצע שנשכר על ידי אדם לחקור עניינים שונים. חוקרים פרטיים, אינם מוגבלים לחקירות פליליות כמו שוטרים; כחוקר פרטי, בדרך כלל, תחקרו גם עניינים אזרחיים. עניינים אלה כוללים, בין היתר, חקירות בגידה, רצח והונאה.

Uncategorized כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה עסקים צריכים ייעוץ אסטרטגי?
תכנון אסטרטגי הוא אחת המשימות החשובות ביותר בכל עסק. זו משימה מורכבת מאוד, ויש הרבה סיבות למה צריך...
קרא עוד »
ינו 15, 2023
בחינת האפשרויות שלך: חלופות לגישור גירושין
כסמכות מובילה בתחום הגירושין ויישוב סכסוכים, אני כאן כדי להדריך אותך בעולם של חלופות לגישור גירושין...
קרא עוד »
ספט 10, 2023
עורך דין תעבורה מומלץ – חפשו אחר המלצות אמינות
כדי למצוא עורך דין תעבורה מומלץ שיהיה מסוגל לבצע את העבודה שלו כמו שצריך יהיה חשוב מבחינתכם לעשות...
קרא עוד »
ספט 05, 2021