איך הסלולר של עובד בשטח הפך לחלק ממערך הטלפוניה הארגוני?

סלולר לעסקים

מערך הטלפוניה הארגוני של העסק הוא בין הדברים החשובים ביותר, ובייחוד עבור מי שעובד מול לקוחות רבים. כיצד מכשיר הסלולר של עובדי השטח של החברה יכולים לסייע למערך התקשורת הארגוני? אילו יתרונות יש בשירות סלולר לעסקים, ומדוע מדובר בשירות חיוני? ריכזנו בעבורכם את כל המידע במאמר שלפניכם.

שירות אחד לצד מגוון יתרונות

אחד מפתרונות התקשורת האידיאליים ביותר בעבור עסקים, חברות וארגונים הוא שירות סלולר לעסקים, ולו כי מדובר בפתרון חכם שגורם לכך, שהסלולר של העובדים שנמצאים בשטח, הופך לחלק משמעותי במערך הטלפוני של הארגון. מה זה אומר? זה אומר שמלבד השימוש הבסיסי של הסלולר, משמע שיחות טלפון רגילות, ניתן לבצע מגוון רחב פונקציות שונות שתורמות לבניית בסיס תקשורתי מאורגן.

כיצד השירות תורם לשיפור מערך הטלפוניה של ארגונים ועסקים?

במסגרת שירות סלולר לעסקים, ניתן להשתמש בכל יכולותיה של המרכזייה גם בסלולר עצמו. כמו כן, ישנה אפשרות להקלטת השיחות (ולמעשה לתעד את השיח מול הלקוח, כך שהשיחה מאוחסנת במערכת פירוט השיחות של הארגון. כמו כן, ניתן לחסום הקלטה של שיחות אישיות, ובכך לשמור על פרטיות העובד). מלבד זאת, ניתן לקשר בין השלוחה הסלולרית של העובד לבין מערכת CRM של הארגון, מה שתורם לעסק באופן ניכר. כל היתרונות הללו מתאפשרים גם ללא תלות במיקום הפיזי של העובד, וכמובן גם בהיעדר תלות בתשתית אינטרנטית.

שירות לקוחות איכותי

חשוב להעניק ללקוחות הארגון שירות טוב, מה שניתן לעשות באמצעות לא מעט פתרונות, בין היתר שירות סלולר לעסקים. גם בהעסקת עובדי שטח וגם בהעסקת עובדים משרדיים, ניתן למצוא פתרונות תקשורת מקצועיים, כשבין היתר ניתן לחבר את הסלולר העסקי של העובדים למערכת ניהול הלקוחות (מערכת CRM) ואף לתעד שיחות עם לקוחות.

אין ספק ששירותי סלולר לעסקים מביאים עמם שינוי משמעותי בתחום, בין אם מדובר בעסקים קטנים ובין אם אלה ארגונים וחברות. מוטב לשקול בכובד ראש את תחום הטלפוני הארגוני, ולו כדי לייעל את העבודה ולשפר את מערך שירות הלקוחות. בהצלחה.

Uncategorized כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רישום פלילי בצבא / רישום פלילי לחיילים
חיילים רבים מאמינים כי ישנה הפרדה מלאה בין עבירות צבאיות לבין עבירות אזרחיות, אך למעשה חשוב לדעת כי...
קרא עוד »
דצמ 26, 2019
מנהל ביטחון במיקור חוץ – כל היתרונות
מנהל אבטחה במיקור חוץ (OSM) הוא ספק שירות של צד שלישי הפועל כנציג של חברה ואחראי על פיקוח ויישום תוכנות...
קרא עוד »
מאי 04, 2023
ביאור הגמרא עפ"י חכמת הקבלה של בעל הסולם
ארבעה   נכנסו   לפרדס (תלמוד בבלי מסכת חגיגה יד', ב')   פנימיות התורה על ארבעת הרבדים בכתבי הקודש...
קרא עוד »
אוג 30, 2022