איך להתכונן לוועדת ערר המכון הרפואי?

וועדת ערר המכון הרפואי

פסילת או שלילת רישיון היא דבר מתסכל במיוחד. ברגע שרישיוננו נשלל מאתנו אנו מרגישים כאילו ממש לקחו לנו את הרגליים. אך אל חשש, אין זה אומר שאתם צריכים לתרגל דרך תנועה חדשה, כל שעליכם לעשות הוא להגיע אל המכון הרפואי לוועדת ערר וייתכן כי רישיונכם יוחזר אליכם מהר יותר משחשבתם. מכיוון שמדובר בוועדה משמעותית וקפדנית חשוב מאוד להגיע אליה מוכנים בצורה הטובה ביותר.

הכנה מוקדמת לוועדת ערר

תפקידה העיקרי של ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינה לקבוע באופן חד משמעי מי כשיר ומי אינו כשיר לנהיגה. הועדה בודקת בראש ובראשונה תקינות בריאותית כך שבמידה ואין לכם כל בעיה את השלב הראשון כבר עברתם בהצלחה. במידה ואתם אכן סובלים מבעיה בריאותית יתכן ולא תקבלו את האישור המיוחל אך אל חשש, חשוב מאוד לא להתייאש לאורכו של התהליך כיוון שהוא עלול להיות לעיתים מתיש.

בשלב הבא התיק שלכם יעלה אל הועדה המקצועית אשר תדון בו לעומקו ותבחן האם אתם זכאים ויכולים לנהוג בכבישי ישראל או שלא. מכיוון שמדובר בתהליך שיכול להיות ארוך ומעייף מאוד גם מבחינה בירוקרטית חשוב מאוד להסתייע באיש מקצוע אשר ילווה אתכם החל מרגע הגשת הבקשה לוועדת הערר ועד לסיומו של התהליך. בעל המקצוע יעמוד לצדכם וייצג אתכם נאמנה מול הועדה עד אשר תקבלו את הרישיון המיוחל חזרה ותוכלו לחזור אל כבישי הארץ.

בחירת בעל מקצוע

כמו כל ועדה אחרת גם ועדת ערר יכולה לגרום לנו תחושות של חוסר נוחות ולהעמיד אותנו בפני חששות כבדים. על מנת לעבור את התהליך בהצלחה ולסיים אות כאשר רישיונכם בידכם מומלץ לקבל סיוע של בעל מקצוע – עורך דין למכון הרפואי אשר ילווה אתכם החל מהשלבים הראשונים וכן יעמוד לצדכם ברגע בו תקבלו את הרישיון שוב.

Uncategorized כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תאונות עבודה – מה צריך לדעת?
תאונת עבודה היא כל אירוע המתרחש בעבודה, שגורם לפציעה או מוות. זה יכול להיות מחלת מקצוע או פציעה פיזית....
קרא עוד »
יונ 29, 2023
תובנות חיוניות לפני שמחפשים טוען רבני
היציאה למסע אחר טוען רבני, מחייבת הבנה מוצקה של היבטיו והשלכותיו. אמנם אין עוררין על תפקידם במסגרת...
קרא עוד »
אוג 24, 2023
נקלעת למצב של פגיעה באדם בעקבות תאונה? פנה לעו"ד תעבורה!
תאונות שמערבות בהם נפגעים בני אדם הופכות מסובכות הרבה יותר מתאונות בין כלי רכב בלי נפגעים. מדוע? משום...
קרא עוד »
ינו 18, 2021