זכויות לאלמנים של ניצולי שואה

להיות בן או בת זוג של ניצול או ניצולת שואה זה לא עניין של מה בכך: הסיוטים שרודפים בלילה את הניצול, הסיפור הקשה שהוא או היא מביאים עמם אל חיי המשפחה, התמיכה האינסופית שיש לתמוך באדם זה שעבר תופת, וגם המאמץ הדרוש בתחזוקה הזוגית שלכם ביחד, בניית החיים שלכם וניהול תא משפחתי לאחר שאחד מבני הזוג חוו שואה – כולם זקוקים להכרה. 

לצערנו רבים מניצולי השואה כבר התבגרו ואינם איתנו יותר, אבל עדיין יש זכויות המגיעות לאלמנים ואלמנות של ניצולי שואה. פרטים נוספים אודות זכויות אלמנים באתר

אז מהן אותן זכויות? ואיך אפשר לשפר את החיים בגיל השלישי? 

ניצולי שואה ואלמנים של ניצולי שואה, זכאים לזכויות הגיל השלישי. בין הזכויות תמצאו קצבאות, סל תרופות רחב יותר ושירותי בריאות רחבים יותר. אלמנים של ניצולי שואה יכולים להנות מפעילויות פנאי ורווחה, למצוא תעסוקה ולהנות מהטבות שונו. 

מי שמעוניין להנות מזכויות קשישים כדאי שיברר את מה שחשוב ונכון לגילו בעיקר לאחר פטירת בן או בת זוגו. 

אם אתם מרגישים שאתם מתקשים במיצוי הזכויות שלכם – כדאי להיעזר במומחים שיספקו לכם סיוע משפטי ומידע הנחוץ לכם על מנת לקבל את הסיוע והעזרה בתהליך זכויות לאלמנטים של ניצולי שואה. אז אם אתם רוצים להתחיל לברר מה שייך לכם ומה תוכלו לקבל גם לאחר פטירתו של האדם היקיר שלכם – זה הזמן לפנות אל המומחים. 

כמו כן כדאי לגלוש באתרים שמסבירים את התהליך הבירוקרטי מול הביטוח הלאומי הישראלי וזה של גרמניה. כך תוכלו להמשיך לחיות את חייכם ברווחה ולקבל את מה שמגיע לכם על היותכם חלק ממה שקרה באירופה לפני יותר מ-80 שנה. למידע נוסף עו"ד סיבר וויצקר

Uncategorized כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אפשר להציג קטעים מוידאו כראיה משפטית?
בעתיד, בתי משפט ומוסדות משפטיים אחרים יסתמכו יותר ויותר על קליפים כדי לספק ראיות להחלטותיהם. חשיבותם...
קרא עוד »
ספט 19, 2022
התמודדות עם פציעות מול משרד הביטחון
המאמר באדיבות עורכי דין מלכא ושות במדינת ישראל אנשים רבים עובדים במשרד הביטחון ומאיישים תפקידים...
קרא עוד »
אפר 28, 2022
משרד חקירות
משרד חקירות כמו געש חקירות הוא המקום שתצטרכו אם ברצונכם להעביר אדם כלשהו חקירה למיצוי מידע מסוים או,...
קרא עוד »
מאי 11, 2022