איך אפשר להתמודד מול חברת ביטוח במקרה של סירוב לבקשת תביעה?

בישראל חברות הביטוח אינן מחויבות בתשלום תביעה. הם רשאים לדחות את התביעה אם הם סבורים שחברת הביטוח או המבוטח אינם צריכים לשלם עבורה. זה מה שקרה עם אחד מלקוחותינו בישראל. ניסינו הכל אבל עדיין סורבנו ולא הייתה לנו אפשרות אחרת מאשר להגיש נגדם תביעה.

אחד הפתרונות שמצאנו היה הגשת תביעה נגד חברת הביטוח בישראל. יתכן ותצטרכו לעבור שלבים שונים עד שתגיעו לנקודה זו, אך כדאי על מנת לוודא שתקבלו את הפיצוי שלכם על כל הצרות.

פנו לעורך דין במקרה של סירוב לבקשת תביעה

אם תידחה על בקשת תביעה מחברת ביטוח בישראל, אין דרך חוקית לאלץ את החברה לשלם עבור הנזק או הפציעה. הדרך היחידה לקבל את התביעה שלך היא אם יש לך עורך דין ושופט מעורבים.

החוק בישראל אינו ברור כיצד לנהוג מול חברת ביטוח המסרבת לבקשה לתביעה. ישנן שתי דרכי התמודדות עיקריות עם המצב – ניתן להגיש תביעה נגד חברת הביטוח ולתבוע אותה בפיצויים, או להגיש תלונה לממונה על הביטוח בישראל.

צרו קשר באתר עם עו"ד תביעות ביטוח https://levylaw.co.il/insurance-claims-lawyer/

תהפכו את התהליך לפשוט יותר עבורכם

ישנם כמה דברים שקורים במקרה של חברות ביטוח ישראליות שמסרבות לשלם את התביעה שלך. האחת היא לקבל עורך דין או משרד עורכי דין שייקח את התיק שלך. האפשרות השנייה היא לתבוע את חברת הביטוח ולנסות לקבל את כספכם בחזרה.

חברות הביטוח בישראל ידועות בשיעורי הדחייה הגבוהים שלהן. הם יכולים להיות מאוד אגרסיביים כשזה מגיע לדחיית תביעות, אבל יש דרכים להתמודד איתן אם הם מסרבים לך. חברות הביטוח בישראל מחויבות לספק את מלוא הפיצוי המבוקש, אך אינן חייבות בתשלום ללא כל ראיה נוספת.  למידע נוסף עורך דין שלמה לוי

Uncategorized כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין תאגידים
עורך דין תאגידים הינו עורך דין שמתמחה בתחום של דיני חברות, התנהלות חברות, שיקולי מיסוי ועוד. עורך דין...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
כולם זקוקים לו – נוטריון לאנגלית לשירותכם
תהליך הרישום לכל מוסד אקדמי בארץ ובחו"ל מצריך הצגת מסמכים לתהליכים בירוקרטיים. לרוב המסמכים הללו...
קרא עוד »
ינו 19, 2022
עורך דין לייצוג עורכי דין
חשבתם פעם על ייצוג עורך דין? לא נשמע מוכר כל כך כי מצב זה, בדרך כלל נדיר. ובכל זאת, אפשרות זו קיימת לעורך...
קרא עוד »
מרץ 29, 2022