איך מתבצעת תביעת כתובה?

תביעת כתובה היא לא תמיד דבר כל כך פשוט ולא תמיד זה עובר בצורה חלקה. ברגע שבני זוג מחליטים לפרק את החבילה, לפרק את הקשר ביניהם וכל אחד מהם ילך ךדרכו יש כמה וכמה דברים אותם הם חייבים לסגור ביניהם ולסכם עליהם במילים ברורות. אחרת, המריבות יעלו כל הזמן לרמות חדשות, החיצים שיעופו מכל צד יפגעו בו זמנית בשני הצדדים הניצים ואם יש ילדים בתמונה הרי שהם בכלל עלולים להפוך לאומללים ממש.

פונים אל עורך דין

בגלל שכל הסיפור הזה של הגירושין עשוי להיות כל כך מורכב, כל כך מסובך וגם כזה שייגרר הלאה והלאה למחוזות לא רצויים, חובה לפנות ולהיעזר באיש מקצוע מתחום זה של נישואין וגירושין על מנת שהוא זה שיעשה את הסדר בין הצדדים. בגדול חשוב להבין כי מה שקורה בדרך כלל זה שהאישה באה לתבוע את כתובתה. היא זו שמקבלת את הכתובה מידי בעלה בעת מעמד החופה ובכתובה מתחייב בעלה הטרי לזון ולכלכל אותה. הוא גם מתחייב לשלם לה מחיר מוגדר במקרה בו הוא יגרש אותה. ברור כי הדבר הראשון אותו באה האישה לדרוש זה את הכתובה שלה המגיעה לה על פי דן וגם על פי חוק.

כך זה עובד בצורה הטובה ביותר

בגלל שגירושין זה לצערנו מצב שקורה ולא מעט, חובה על כל זוג שעומד לפני נישואיו, לחשוב מעט על הנושא ולתכנן את מהלכיו לכל מקרה שחלילה עלול לקרות אשר בו הם יבקשו לפרק את החבילה ביניהם. ברגע שבני הזוג יכינו יחד הסכם ממון, הם לפחות יוכלו לצלוח משוכה מהסוג הזה של חלוקת רכוש בעקבות גירושין בצורה הרבה יותר מתורבתת, נוחה וקלה. למידע נוסף https://www.toenr.com/

 

ליצירת קשר עם טוען רבני https://linkly.co.il/%D7%93%D7%A3-%D7%A2%D7%A1%D7%A7/26036

 

Uncategorized כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שליחות משפטית
כאשר אנחנו רוצים לשלוח מכתב מסויים, אנחנו יכולים ללכת לדואר ולשלוח את המכתב אל היעד שלו. לפעמים...
קרא עוד »
אוג 27, 2022
איזה עסקים צריכים ייעוץ אסטרטגי?
תכנון אסטרטגי הוא אחת המשימות החשובות ביותר בכל עסק. זו משימה מורכבת מאוד, ויש הרבה סיבות למה צריך...
קרא עוד »
ינו 15, 2023
החשיבות של תרגום משפטי
החשיבות של תרגום משפטי הינה גבוהה במיוחד. הרי לכל מסמך משפטי ישנה חשיבות מכרעת, לכן חשוב לוודא כי...
קרא עוד »
מרץ 21, 2019